Wat kan ik voor je doen?

Als bedrijf wordt het elke dag complexer om met een professioneel imago voor de dag te komen en je klanten te overtuigen bij jou te komen of te blijven.

Je moet overal zijn. En dat geldt nog meer voor online dan voor offline: website, social media, goede reviews, gevonden worden op google, je online shop boosten, offline beleving… en dat steeds met goede content en krachtige beelden.

Ik help je graag verder, van quick wins tot algemene strategische aanpak, Ik denk mee met jouw strategie, ik breng structuur in je ideeën en ik help die uitzetten met je eigen medewerkers of met de freelancers waar ik mee samenwerk.

Tussen de grote lijnen en de kleine details. Altijd me een scherp oog en een sterke pen.

Voor ondernemers die Klaar zijn om hun ideeËn stevig neer te zetten

Van start-up tot doorgewinterde KMO, ik help je graag verder met een krachtig verhaal, dat visueel is doordacht en werkt in de juiste media.

  • Is je eigen team tijdelijk overbelast? Ben je te klein voor een eigen team of een eigen marketingdienst? Ik help je graag vooruit (in functie van beschikbaarheid, max. 2 dagen per week op kantoor).

  • Gewoon een vraag? Ja hoor. Vandaag gaat marketing over content, maar ook over de juiste tools. Kan je AI inzetten? Hoe kom je aan goed fotomateriaal? Wanneer weet je of je website werkt? En moet je aan digitale marketing doen? Ik bied ad hoc ondersteuning van uit een rijke ervaring.

  • Met een doordacht communicatieplan investeer je je budget in duidelijke doelen, en coherente boodschappen. Je bespaart tijd en energie, omdat je weet welke route je volgt. Met het plan dat ik opstel kan je verder met je eigen medewerkers, met mij of één van de multigetalenteerde grafische of digitale freelancers waar ik mee werk.

  • Content marketing is een modewoord. Maar eentje dat bereikbaarder is dan je denkt. Je hebt vast massa’s info in je schuif. Die kan zo verwerkt in een handig content marketingplan? Tips? Maak een afspraak!

  • Hoor jij ook steeds de woorden SEO, local SEO, brand trust en lijkt het je allemaal wat ver gezocht? Moeilijk is het allemaal niet. In enkele uurtjes kan je een heel eind verder staan!

  • Maak content die je doelgroep nieuwsgierig maakt, of hij je nu al kent, of bijna op het punt staat een aankoop te doen. 

  • Zorg dat je vertegenwoordigd bent in de juiste commissies en werkgroepen en je de stakeholders van je bedrijf af en toe tegen het lijft loopt. 

  • Kan Chat GPT dat niet gewoon? AI is alom aanwezig, maar een goede tekst vraagt toch nog menselijk werk. Hoe pak je dat aan?

    Ik haal bewust de term ‘copy’ er niet bij. Tekst is iets wat doordacht is, en logisch opgebouwd. Dat bedoel ik voor elke tekst, van social media post tot volledige artikels of hele magazines. Ja zelfs die vraag voor een doorwrochte whitepaper mag je op mijn bureau leggen.

  • Last but not least, aanwezig zijn op social media. Afhankelijk van je merk, selecteren we de juiste media en zetten we een strategie en content kalender op.

    Daarvoor bekijken we de performance van je website, Google Analytics, SEO, SEA en je social mediakanalen